Followers

Monday, July 2, 2012

02. Juli 2012





The Federation of Light through Blossom Goodchild


Blossom June 6, 2012


02 juli 2012



B - God dag til dere mine venner. Jeg har satt av denne tiden med meg selv for å snakke med dere, men er ikke sikker på om det vil skje noe. Mitt sinn er litt snurrig nå og det kan være mer hensiktsmessig å gjøre dette i morgen... men av en eller annen grunn. Uansett... Her er jeg... spørsmålet er... er du der?

FL - Som alltid er det av stor glede å være til stede med deg og dele våre øyeblikk av innsikt med deg og de som liker å ta dem til seg også. På din planet på dette tidspunktet er det mange spekulasjoner for hver eneste time som går om når og om "showdown" skal begynne eller ikke. Vi snakker om den vanlige forskyvningen* til de som har overgitt sitt vesen til det som ikke tjener dem selv eller det hele bildet. De iblant dere som mistet sin vei... eller vi kan også si... de som også fulgte den. For som vi har nevnt før... ikke allt er som det synes, og du kommer til å bli svært overrasket... når sannheten blir avslørt... du vil oppdage noen forskjeller i meninger du kanskje en gang trodde på... når det har kommet ut... noen ting vil faktisk gjøre at du endrer tankene dine.

B - Mange av oss ble glade når dere snakket sist om at andre halvdel av året er i ferd med å begynne. Inni meg er den velkjente rumblingen som sier "at noe er i gjære". Igjen finner vi oss selv på enden av kanten. Som alltid holder vi hardt på hattene våre, for det er bare en lett bris i motsetning til den orkanen som skal passere igjennom.

FL - Hvordan føles først en orkan? Vinden blir sterkere og sterkere... vinden plukker opp alt og samler fart. Kjernen i orkanen er kanskje langt unna til å begynne med... for må ikke en liten vind starte et sted for å bli sterkere? Kjære dere... våre venner... i disse skiftende tidene er det av avgjørende betydning å være klar til å tenke raskt i en situasjon og reagerer på ting som du ikke forventer.Gjør hva som er fornuftig for deg! Ikke følg etter som sauer fra de reaksjonene fra de som bare vil narre deg.

B - Hva betyr det egentlig? Kan du utdype det, så vi vet hva vi skal se etter?

FL - Det er ikke hva du skal se etter... det er hva du skal FØLE etter. I din verden har du noe som sier 'Jeg lukter en rotte'? Vel, vi foreslå at du holder sansene forsterket.For selv om endringene vil komme på en dramatisk måte... vil det fortsatt være underliggende...

B - Du får meg til å se på det ordet annerledes... som i under – liggende som at løgn foregår under alt... Hvis det er fornuftig?

FL - Det er hva vi ber deg om å plukke opp. I forvirringen vil det være de som vil prøve sitt hardeste for å fortsette sin status på denne måten, og i deres vanlige vane... de vil gjøre sitt beste for å overbevise de som ikke vet noe... med all respekt... det som blir presentert som sannheten... er ikke sannheten. Vi ønsker ikke å gjøre deg bekymret... vi ønsker bare å forberede deg. Vi må gjenta at det kommer til å bli mye forvirring framover. DET ER DERFOR VI BER DEG OM Å VÆRE I KJÆRLIGHETEN. FOR det er kjærligheten alene som vil la deg føle din egen sannhet. DETTE ER HVA VI HAR SAGT AT DU SKAL FØLE HELE TIDEN. Og det er i de neste DAGENE du må gjøre dette i praksis mer enn noen gang. Husk dette.

B - Jeg vet at det er ingen frykt. At ved å forbli i lyset og kjærligheten vil alt være godt. Jeg vet dette dypt ned... men det er en overflate del av meg som er litt bekymret for dette... for vi vet ikke hva som vil gå ned. Vi vet ikke hvordan alle vil reagere på alt som kommer til å finne sted og alt som vi kommer til å høre. Det er mer slik at energiene som vil virvle rundt kan vises å være litt skremmende... som kommer fra de som vil finne alt så sjokkerende.

FL - Vi gjentar... DU VIL VITE HVA SOM SKAL GJØRES! DETTE ER DAGEN! Dette er tiden som du kom hit for å være en del av. Dette er øyeblikket du har lengtet etter å skje. Dette er grunnen til at du kom ned her. Dette er hensikten du kom for å tjene. Dette er hva du har vært forbered på hele tiden. La oss hjelpe deg hvis vi kan ved å si... at vi mange ganger har brukt metaforiske utsagn av en scene som utspiller seg og hvilken rolle du spiller i den. Men uansett hvor mye du har forberedt deg... selv om man blir forsikret om at man har øvd flittig... blir det selvfølgelig alltid litt nerver den første gangen... Uansett hvem man er eller hvilken del de har i produksjonen. Selv... Når forhenget er oppe... Når scenen er avslørt... vil en 'utføre' det med selvsikkerhet... å vite at dette er ØYEBLIKKET... det du har jobbet mot... Når alles innsats blir belønnet. Vil hver scene rulle fram etter hverandre og alle aktører, mannskap og publikum 'spille deres del' det de kom hit for å spille. Hver trygg på... selvfølgelig vil det være denne første pågripelsen. Hver også trygge på... at dette ikke har vært en liten todagers-plan som har blitt satt sammen på et innfall! Dette er en GUDDOMMELIGE PLAN som har blitt spilt i en lang stund nå. Det er bare det at nå skal du til å ta opp de siste fasene av slutten av ett kapittel som skal lede deg til det neste.

B - Denne boken er en av de som er så spennende at jeg klarer ikke å legge den ned! Men...Jeg er bare ærlig... sånn som jeg går igjennom min dag... livet 'bare går ' for mange. Det er de som gjør planer for juletiden og de som diskuterer mulighetene for prosjekter mot slutten av året, til og med gjennom hele 2013... og jeg kan ikke noe for det, men jeg tenker "men hva med...?" Jeg vet jeg ikke er alene om dette! Jeg mener... beklager at jeg tviler... men hva om vi alle finne oss selv på juledagen i år... eller selv den neste... og sier... "Vel... hva handlet det egentlig om?"

FL - Hva om du ikke gjør det?

B - Hva om vi gjør det?

FL - Det som vil være vil fortelle om det er en endring eller ikke. Vi sier til deg... vi føler ikke slik du ville si det... at vi "stikker våre nakker ut'. For vi vil si i all fortrolighet at det ikke kan være ting i/av din verden skal bare vil gå av gårde som alltid. Dette er ikke tilfellet.

B - ok... Jeg tar ditt ord for det... for nå! Tilgi meg min mistillit. Vi mennesker har hatt ganske mye som faller igjennom som vi setter vår fulle tillit til... så du kan forstå hvorfor jeg er litt forsiktig med hva jeg tror på.

FL - Likevel setter vi ikke fullt ut pris på det du sier... for fra vårt perspektiv... alt går etter planen i den store ORDNINGEN ting og spenninger er ganske overveldende.

B - Jeg hater å være party braker... men spenningen jeg har følt i det siste har vært 'over veldende'... bare for å ha blitt slått ned igjen og tråkket på... Jeg 'forstår' at vi er i en liten kokong ifra vårt ståsted i denne overgangen... så derfor skal jeg igjen stole på deres spenning.Det fins mye som 'bygger opp' og muligheter om hva som vil skje som bør 'ta av' kan virkelig opprøre tankene. Jeg håper virkelig det blir litt som da vi lekte gjemsel som små... som i... Er du klar, eller ikke!

FL - Og du er klar. DET ER IKKE NOE MER VENTING. DET ER INGEN FLERE FORBEREDELSE. DET ER GJORT. Det er ingen flere skjulesteder fra de som har skjult så mye. Enda vil vi foreslå at du gir deg selv ære for din beskyttelse. Vær årvåken og beskytt deg med lys. Vær på vakt. Energiene av forstyrrelser blir urovekkende... Derfor vil det mest produktive for deg være å bli klar over din beskyttelse av din energi og holde den trygg og varm. Dette vil være en fordel for det hele.

B - Jeg har selv noen metoder jeg har valgt å bruke når jeg føler behovet for beskyttelse. Ville du være så snill å tilby oss en måte som du tror ville hjelpe oss mest?

FL - Gjerne det. Vi viser deg et bildet av et egg. Forestill deg at du er trygt innenfor skallet av egget, det er ikke av samme konsistens som vår fjærkledde venn er av. Vi viser deg nå ellipsen av en ugjennomsiktig crystal. Forestil deg det rundt energi-feltet. Auraen. Det er der momentant bare ved tanken på det. Dette skal holde negative tanker fra andre fra å komme inn i ditt felt. For deg selv kan du tillate alle farger av alle styrker, healing og kjærlighet kan bo trygt innenfor og fornyende energinivåer på en kontinuerlig basis.

B - Kan jeg spørre... Hvorfor er det ugjennomsiktig... det får meg til å tenke på et bade-vindu som du ikke kan se klart igjennom?

FL - Vi foreslår dette fordi det er lurt å gjøre det. Å være kort... Hvis man ikke kan se noe klart... blir de litt usikre på om 'det er for dem ". Mange sjeler vil klynge seg til lyset for å etterfylle sine egne ønsker. Men det er ikke slik at lyset skal tas fra en annen. Andre kan tilby veiledning om hvordan man kan "lyse opp sine egne lys", men det bør ikke gjøres for å ødelegge andres.

B - OK... takk. Hva om... hva med de som trenger å se andres lys for veiledning og vite 'hvor de skal dra'?

FL - Vi vil si til deg at det er en annen sak for dem om de som ønsker det... eller en bedre måte å sette det på... suge andres energi. Vit at de som ønsker å bli funnet skal bli funnet.

Å som vi skulle ønske vi kunne trykke på en knapp og at hele planen kunne blitt forstått.

B - Hvordan du ønsker! Prøv frustrasjon fra vårt synspunkt! Men... selv om jeg stiller spørsmål på vegne av oss alle... et sted inni meg har jeg FULL FORSTÅELSE for at alt skal være i orden... Jeg vet at. Uansett hva de midterste kapitlene vil avsløre... Jeg vet at på slutten... vi kommer alle til å leve lykkelig i evig tid... Jeg bare vet det! Jeg vet også at det er slutt for i dag.tusen takk. Masse kjærlighet og takk til dere.

* Forskyvningen. Merkt det har en annen betydning! Gjør ut av det hva du vil!

Webpage: Blossom Goodchild

 
Translator: Sherallion 

0 comments:

Post a Comment

FREE PAGES

WANDERER OF THE SKIES

WANDERER OF THE SKIES
I Norge

Messages of Love and Light

SALUSA BY MIKE QUINSEY

SALUSA BY MIKE QUINSEY
I Norge

SHELDAN NIDLE

SHELDAN NIDLE
I Norge

MATTHEW WARD

MATTHEW WARD
I Norge

David Wilcock translations

OUR FAMILY OF THE STARS